تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ :: ۰۵:۰۹

راهنمای روزنامه سراسری تبریز برای چاپ آگهی مفقودی و سایر آگهی ها

چاپ آگهی در روزنامه تبریز

چاپ آگهی در روزنامه تبریز

تبریز مرکز استان آذربایحان است که در شمالغربی ایران قرار گرفته است.

شهرهای اهر، آذرشهر ، اسکو ، میانه ، هشترود، سراب، مراغه ، جلفا ، عجب شیر، مرند ، بناب، شبستر ، بستان آباد و … از جمله شهرهای مهم استان آذربایجان شرقی می باشد که در اکثر آنها روزنامه سراسری کثیرالانتشار تبریز نمایندگی دارد.

راهنمای چاپ آگهی در روزنامه سراسری تبریز

هدف از راه اندازی دفتر روزنامه سراسری تبریز چاپ آگهی مفقودی از جمله مدرک تحصیلی و دانشگاهی، مدرک پروانه نظام مهندسی ، پروانه مطب ، مدارک موتور سیکلت و خودرو ( برگ سبز، کارت و سند کمپانی ) و… می باشد.

روزنامه سراسری و کثیرالانتشار تبریز در اکثر شهرهای این استان نمایندگی دارد. با این حال شما می توانید برای ثبت و چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری تبریز به سامانه  چاپ آگهی به نشانی chapeagahi.ir مراجعه کرده و در بخش مربوطه مشخصات آگهی خود را ثبت کنید.

اگر وقت کافی نداشته و یا دسترسی به اینترنت ندارید برای سفارش چاپ آگهی مفقودی در روزنامه تبریز عنوان مدرک گمشده (مثلا کارت ملی) را به شماره 0991.422.0080 پیامک کنید تا همکاران ما بعد از چند دقیقه با شما تماس گرفته و تمامی کارها را انجام دهند.

ضمنا آدرس و شماره تلفن روزنامه تبریز از جمله نمایندگی همشهری، جام و جم، اطلاعات، کیهان، رسالت و ….. در بخش مربوطه آمده است که می توانید بصورت حضوری به چاپ آگهی در تبریز اقدام کنید.

دفتر روزنامه سراسری تبریز

دفتر روزنامه سراسری تبریز

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا