تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • جمعه، ۱۲ آبان ۱۴۰۲ :: ۱۱:۵۴

در این مطلب در مورد چاپ آگهی تبریک در روزنامه و اهمیت آن سخن خواهیم گفت.

چاپ آگهی تبریک در روزنامه

چاپ آگهی تبریک در روزنامه

همه ما در زندگی شخصی و کاری به افراد مختلفی تبریک گفتیم.مثل تبریک ازدواج و تبریک تولد.

این تبریک ها در مناسبت ها و به دلایلی مختلف بوده است که گاهی در بصورت بنر در سطح شهر، گاهی در قالب اس ام اس، گاهی هم بصورت یک هدیه می بینیم.
اما رایج تری نوع تبریک گفتن چاپ آگهی تبریک در روزنامه می باشد.

آگهی تبریک انتصاب، آگهی تبریک موفقیت در شغل، آگهی تبریک کسب مدال، آگهی تبریک ترفیع …… از جمله این تبریک می باشد.

با چاپ آگهی تبریک در روزنامه در واقع شما یک تبریک رسمی را انتخاب کردید که هم از این طریق موفقیت او را خبری و اعلام عمومی کرده و هم ارزش و اعتباری خاصی به فرد تبریک کننده، اعطا می کنید.

ارزش چاپ آگهی تبریک در روزنامه بدین خاطر است که چون روزنامه در کل کشور توزیع و منتشر شده و در تمامی کیوسک های روزنامه فروشی هم جانمایی می شود، شما از این طریق ارزش بیشتری به فرد می دهید.

معمولا روزنامه هایی که در سراسر کشور پخش خوبی دارند از قبیل روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات و ایران و…برای چاپ آگهی مناسب میباشند.

سفارش چاپ آگهی تبریک در روزنامه

شما هم می توانید با چاپ آگهی تبریک درروزنامه به فرد تبریک کننده نشان دهید که چقدر او برای شما مهم است.

برای چاپ آگهی تبریک در روزنامه می توانید عنوان « آگهی تبریک» را به شماره تلفن دفتر روزنامه یعنی 0991.422.0080 ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید وارد بخش آگهی تبریک  شده و متن دلخواه خود را انتخاب کرده و ثبت کنید.

درضمن شما می توانید علاوه چاپ آگهی تبریک در روزنامه سراسری مثل ایران، اطلاعات، هفت صیح، همشهری، شرق، اعتماد، و….. در نشریات محلی محل سکونت خود سفارش دهید. حسن چاپ آگهی تبریک در روزنامه محلی سکونت خود به این است که اولا هزینه چاپ آگهی تبریک بسیار ارزان تر از روزنامه سراسری است، دوم اینکه مخاطب روزنامه های محلی بیشتر از روزنامه های سراسری کثیرالانتشار است.

هزینه چاپ آگهی تبریک در روزنامه

در گذشته بیشتر صفحات روزنامه ها پر بود از آگهی تبریک، تبریک های از نوع تبریک دانش آموزی، تبریک موفقیت در کنکور، تبریک بخاطر خدمات، تبریک تولد، تبریک سالگرد ازدواج و…. اما امروز جای این آگهی را مطالب و آگهی دیگری پر کرده است و دلیل آن هم قیمت بالای چاپ آگهی تبریک در روزنامه است.

با توجه به این موضوع بیشتر کسانی بدنبال چاپ آگهی تبریک در روزنامه هستند، بخاطر قیمت و هزینه چاپ آگهی ترجیح می دهند نشریه محلی همان استان را انتخاب کنند تا هم آگهی آنان بیشتر دیده شود و هم هزینه کمتری صرف کنند.

البته قیمت و تعرفه چاپ آگهی تبریک در روزنامه بستگی به نوع روزنامه، اندازه، صفحه و شکل آن دارد که باید قبل از پرداخت هزینه با روزنامه تماس گرفته و اطلاعات دقیق را بپرسید.

تلفن روزنامه

ضمنا سفارش چاپ آگهی تبریک در روزنامه در نمایندگی شهرهای بیرجند – اهواز – زنجان – سمنان – زاهدان – شهرکرد – اردبیل- اصفهان –  اراک – ارومیه – بندرعباس – همدان -یاسوج – سنندج – کرمان – کرمانشاه – ساری – رشت – هرمزگان –  یزد – بجنورد – لرستان – خوزستان – فارس – خراسان – سیستان و بلوچستان – گلستان – گرگان – رشت – خرم آباد -بیرجند – مازندران – گیلان – تبریز – مازندران – شیراز – قزوین – قم – اهواز – کرج – ایلام – بوشهر- تهران-  شیراز – مشهد  فراهم است.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا