تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۳ :: ۱۰:۱۷

راهنمای آدرس دفتر روزنامه سراسری شیراز برای چاپ آگهی مفقودی، دعوت به مجمع، مناقصه و مزایده و……

چاپ آگهی در روزنامه سراسری شیراز

چاپ آگهی در روزنامه سراسری شیراز

راهنمای روزنامه سراسری شیراز

شیراز مرکز استان فارس است که در جنوب کشور قرار دارد.

دفتر روزنامه سراسری شیراز برای چاپ آگهی مفقودی مدارک ارائه خدمات می دهد. برخی از مدارک عبارتند از: کارت وسیله نقلیه، سند کمپانی ماشین، جواز نگهداری اسلحه، پروانه نظام پزشکی، برگ سبز خودرو ، مفقودی مدرک دانشگاهی، مفقودی پروانه نظام مهندسی، جواز کسب و…

چاپ آگهی مزایده و مناقصه بخش خصوصی، چاپ آگهی دعوت در مجمع شرکت از قبیل عمومی، فوق العاده و سالنانه، چاپ انواع آگهی تسلیت، تبریک و تولد، چاپ آگهی ثبتی و حصر وراثت و ….. از جمله آگهی هایی است که در روزنامه سراسری کثیرالانتشار شیراز منتشر می شود

نمایندگی دفتر روزنامه سراسری شیراز در شهرستانهای آباده ، اقلید ، استهبان ، داراب ، ارسنجان ،فسا ، سپیدان ، اوز ، زرین دشت ، خرامه ، نی ریز ، خرم بید ، فراشبند ، کوار ، مرودشت ، ممسنی ، لارستان و…. راه اندازی شده است.

روزنامه کثیرالانتشار شیراز

چاپ آگهی در روزنامه سراسری شیراز

درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار شیراز زیاد سخت نیست.

برای سفارش چاپ آگهی در روزنامه سراسری شیراز و کلیه شهرهای استان فارس کافی است از طریق سامانه چاپ آگهی بصورت غیرحضوری سفارش چاپ خود را ثبت کنید.

برای این کار کافی است وارد بخش یکی از مفقودی ها شده و مشخصات گم شده که اطلاعات لازم برای ثبت آگهی در آن درج شده، را تکمیل کنید.

شما می توانید برای ثبت چاپ آگهی مفقودی سراسری شیراز از لینک زیر استفاده کنید.

 

ثبت و چاپ آگهی در شیراز و  استان فارس

اگر می خواهید بصورت فوری آگهی شما در روزنامه سراسری کثیرالانتشار شیراز چاپ شود و یا اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید مشخصات آگهی خود را به شماره تلفن دفتر روزنامه شیراز  پیامک کنید تا همکاران ما همه مراحل از ثبت ، چاپ و ارسال روزنامه را برایتان انجام دهند.

نشانی و آدرس روزنامه سراسری شیراز

چاپ آگهی در سراسری شیراز در بسیاری از موارد برای درخواست المثنی مدارک و اسناد مثل مدارک خودرو ( کارت، برگ سبز، سند کمپانی، پلاک ) مدارک تحصیلی، پروانه اشتغال، پروانه ساختمان، و…. آن الزامی است که باید بصورت در روزنامه منتشر گردد.

لذا چاپ آگهی هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری می تواند انجام شود.

ضمنا  نشانی و آدرس نمایندگی روزنامه سراسری کثیرالانتشار شیراز از جمله اطلاعات ، کیهان ، رسالت ، ایران ، جام و جم، ایران، همشهری، روزنامه رویداد امروز، نسل فردا و….. در بخش مربوطه آماده است.

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری شیراز

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه سراسری شیراز



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا