تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۴۰۲ :: ۰۴:۲۱

آشنایی با مراحل ثبت سفارش آگهی در روزنامه سراسری ارومیه

دفتر روزنامه سراسری ارومیه

دفتر روزنامه سراسری ارومیه

به گزارش سامانه چاپ آگهی ، ارومیه مرکز آذربایجان غربی در شمال غربی ایران قرار دارد.

این شهر هم همچون سایر شهرهای ایران، درصد بیشتری از آگهی ها را به خود اختصاص می دهد.

آشنایی با روزنامه سراسری ارومیه

دفتر روزنامه سراسری ارومیه در اکثر شهرهای این استان از جمله خوی ، بوکان، مهاباد ، میاندوآب ، سلماس ، پیرانشهر ، نقده ، تکاب ، ماکو ، سردشت، شاهین شهر و……دایر بوده و برای چاپ انواع آگهی در روزنامه سراسری ارومیه خدمات ارائه می دهند.

برخی از آگهی های همچون آگهی مزایده، مناقصه، مفقودی مدرک تحصیلی، ماده 100، مفقودی پروانه اشتغال به کار، دعوت به مجمع عمومی، آگهی مفقودی و …. باید در روزنامه سراسری کثیرالانتشار منتشر شوند که متاسفانه این موضوع از سوی متولیان رعایت نمی شود.

روزنامه ارومیه

راهنمای چاپ آگهی در  روزنامه ارومیه

خیلی از ساکنان برای چاپ آگهی در ارومیه  با مشکل بر می خورند و نمی دانند چطور و چگونه سفارش آگهی مفقودی داشته باشند، ولی  آشنایی با روند چاپ آگهی در روزنامه ارومیه کار را برای آنان تهسیل می کند.

پیشنهاد ما ثبت مشخصات آگهی در سامانه chapeagahi.ir  است بدین صورت که شما با درج مشخصات مدرک گمشده در بخش مربوطه می توانید بدون نیاز حضوری آگهی خود برای چاپ در روزنامه کثیرالانتشار ارومیه ثبت کنید.

همچنین شما می توانید برای ثبت و سفارش آگهی در روزنامه سراسری ارومیه عنوان آگهی ( مثلا مفقودی پایان خدمت ) را به شماره دفتر روزنامه ارومیه  0991.422.0080 پیامک کنید تا بدون مراجعه به دفتر آگهی شما توسط همکاران ثبت و چاپ شود.

ضمنا  آدرس نمایندگی دفتر روزنامه سراسری در ارومیه همچون رسالت – کیهان – اطلاعات همشهری- ایران – جام و جم – رویداد – نسل فردا – کار و کارگر و…. در بخش مربوطه آماده است.

چاپ آگهی مفقودی در ارومیه

چاپ آگهی مفقودی در ارومیه



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا