تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • چهارشنبه، ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ :: ۰۷:۳۹

آشنایی با چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات، تعرفه و نمایندگی این روزنامه از جمله موضوعات اصلی این مطلب است.

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

آشنایی با روزنامه اطلاعات

به گزارش سامانه چاپ آگهی، روزنامه اطلاعات یکی از روزنامه قدیمی کشوری است که در زمان تاسیس آن به سال 1305 بر می گردد.

در کنار انتشار اخبار، رویدادها، تحلیل ها، امروزه چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات یکی از بخش های اصلی آن است.

روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات تا سال 1389 عصرها چاپ می شد اما از آن زمان تاکنون مثل سایر روزنامه ها صبح ها توزیع می شود.

این روزنامه همچون سایر روزنامه ها در ابتدا در 2 چاپ می شد اما به گذر زمان گسترش یافت این روزها در 16 صفحه منتشر می شود.

صاحب امتیاز روزنامه سراسری اطلاعات بر عهده موسسه فرهنگی اطلاعات است که در کنار این روزنامه، جوانان امروز، اطلاعات هفتگی و…. منتشر می شود.

راهنمای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

«چگونه در روزنامه کثیرالانتشار آگهی مفقودی بدهیم» سوالی است که اکثر کسایی که مدارکی همچون برگ سبز خودرو، سند کمپانی، مدرک تحصیلی و دانشگاهی، کارت هوشمند ملی، برگ سبز موتور و…. را گم کردند.

اما چاپ آگهی مفقودی مدارک در روزنامه اطلاعات زیاد سخت نیست، برای سفارش ثبت آگهی در روزنامه اطلاعات سه روش وجود دارد که در این قسمت به آن می پردازیم.

روش اول چاپ آگهی مفقودی:

مراجعه به سامانه چاپ آگهی به نشانی www.chapeagahi.ir ، آسان ترین روش برای چاپ آگهی مفقودی است. شما با مراجعه به این سایت و ثبت مشخصات آگهی خود در بخش مربوطه می توانید بصورت غیرحضوری و اینترنتی آگهی خود را ثبت و سفارش دهید.

روش دوم چاپ آگهی مفقودی:

این روش مخصوص کسانی است که حوصله کار با اینترنت نداشته و می خواهند راهنمایی لازم برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات را بدست بیاورند. این دسته از افراد با ارسال عنوان مفقودی ( مثلا کارت هوشمند ملی) به شماره تلفن دفتر روزنامه یعنی0991.422.0080 ارسال کنید تا همکاران ما در بخش چاپ مفقودی با شما تماس گرفته و کارهای شما را انجام دهند.

روش سوم چاپ آگهی مفقودی:

اما آخرین روش چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات، حضور شما در یکی از دفاتر نمایندگی روزنامه اطلاعات است. فقط یادتان باشد موقع مراجعه کپی مدارک مفقودی و یا مشخصات آن را به همراه داشته باشید.

هزینه آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

سوالی که اکثر افراد می پرسند در مورد هزینه آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات است. در این مورد باید بگوییم  روزنامه اطلاعات یکی از ارزان ترین روزنامه برای چاپ آگهی مفقودی است ولی هزینه آن بر اساس تعداد کادر و اندازه و صفحه ای که چاپ می شود، متفاوت است.

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه اطلاعات

ضمنا آدرس و شماره تلفن نمایندگی روزنامه اطلاعات در شهرهای اراک – هرمزگان – بندرعباس – همدان – یزد – کرج – ایلام – بوشهر – تهران – خراسان – خوزستان – زنجان – سمنان – سیستان و بلوچستان – شهرکرد – گلستان -گرگان -رشت – خرم آباد – مازندران – گیلان – تبریز – ارومیه – اردبیل – اصفهان – شیراز – قزوین – قم – یاسوج – سنندج – کرمان – کرمانشاه – ساری – رشت در بخش مربوطه آمده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا