تماس با دفتر پشتیبانی : 0080 422 0991
  • سه شنبه، ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ :: ۰۹:۵۱

چاپ مفقودی پلاک در روزنامه در مراکز تعویض پلاک جزو مدارک مهم محسوب می شود.

چاپ مفقودی مدارک خودرو در روزنامه

چاپ مفقودی مدارک خودرو در روزنامه

پلاک هر وسیله نقلیه همچون هویت هر شخص است که صاحب مالک وسیله نقلیه باید مواظب سرقت  و افتادن آن باشد.

این موضوع بدین دلیل است که اگر پلاک شما دست افراد ناجور بیافتاد ممکن است با نصب آن روی خودرو یا موتور دیگر کار مجرمانه انجام دهند و پای شما گیر دادگاه و کلانتری شود.

پس اگر روزی متوجه افتادن یا سرقت پلاک خودرو یا موتور خود شدید در اولین مرحله باید به پلیس گزارش دهید تا ضمن صورتجلسه، پلاک مفقودی شما در لیست سیاه نیروی انتظامی قرار گیرد.

مرحله بعد چاپ آگهی مفقودی پلاک در روزنامه سراسری کثیرالانتشار است.

چاپ مفقودی پلاک در روزنامه سراسری کثیرالانتشار موقع گرفتن پلاک یا موقع مراجعه به مرکز تعویض پلاک بدرد شما می خورد چرا که داشتن پلاک روی خودرو یکی از شرایط گرفتن برگ سبز خودرو و کارت ماشین می باشد پس شما برای اثبات مفقودی پلاک، باید روزنامه ای که آگهی مفقودی پلاک در آن چاپ شده را به همراه داشته باشید.

برای سفارش و چاپ مفقودی پلاک در روزنامه می توانید کلمه مفقودی پلاک خودرو را به شماره تلفن دفتر روزنامه یعنی 0991.422.0080 اسال کنید تا کارشناسان ما بعد با شما تماس گرفته و مشخصات لازم برای چاپ مفقودی پلاک در روزنامه را ثبت کنند.

برای رحتی هم می توانید وارد لینک سامانه چاپ آگهی به نشانی www.chapeagahi.ir شده و در بخش مربوطه خودتان مشخصات لاز برای چاپ آگهی مفقودی پلاک در روزنامه را ثبت کنید.

کلیک کنید:  متن مفقودی پلاک

ثبت فوری آگهی مفقودی پلاک خودرو

ثبت فوری آگهی مفقودی پلاک خودرو

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا